<h2>Konserwacja motocykla</h2>
Jazda na motorze daje niesamowite wrażenia, których nawet u małym stopniu nie może zastąpić samochód, jednak posiadać swoje dwa kółka to jest dopiero radość. Wiążą się z nim pewne obowiązki. Jeśli chcemy go wykorzystywać bezawaryjnie musimy o niego odpowiednio dbać, potwierdza to popularne powiedzenie jak dbasz tak masz.<br>
Jazda na motorze daje niesamowite wrażenia, których nawet u małym stopniu nie może zastąpić samochód, jednak posiadać swoje dwa kółka to jest dopiero radość. Wiążą się z nim pewne obowiązki. Jeśli chcemy go wykorzystywać bezawaryjnie musimy o niego odpowiednio dbać, potwierdza to popularne powiedzenie "jak dbasz tak masz".<br><br>Ci którzy nie boją się narzędzi i smaru wiedzą, że jazda to tylko 40% przyjemności jakie możemy wyciągnąć z motocykla. Pozostałe 60% to "majstrowanie" przy nim - wprowadzanie modyfikacji, podrasowanie, zmiana stylistyki po gruntowne przebudowy i renowacje. Nowe maszyny również potrzebują odpowiedniego dopieszczenia i zadbania by długo służyła.<br><br>Części do motocyków jest mnóstwo - zamienniki oryginałów, wzmocnione zestawy, chińskie wyroby. Aby zaczerpnąć opinii na temat tych elementów najlepiej zapytać samych użytkowników. W takim wypadku pytamy znajomych, znajomych naszych znajomych, a jak to zawiedzie zostają fora tworzące społeczność fanów naszych maszyn. Dla włoskich nisko pojemnościowych motocyklów z silnikiem <a title="am6" href="http://am6motor.pl/" target="_blank">am6</a> powstało forum służące pomocą, wymianie zdań i tworzenia materiałów przydatnych każdemu kierowcy. Przy sprzętach wymagających więcej poświęcenia jest to tym bardziej pomocne. Przykładowa regulacja gaźnika w dwusuwie może przysporzyć kłopotów. Dzięki takim społecznością można dzielić się swoimi problemami, nieraz dowiedzieć się o ciekawych funkcjach nam nieznanym lub o fabrycznych niedopracowaniach.
<br>---<br>
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://www.publikuj.org%22%3epublikuj.org%3c/a>, kliknij <a href="http://www.publikuj.org/konserwacja_motocykla_16204.html%22%3Etutaj%3C/a> aby go zobaczyć.
Popularne posty
-
<h2>Co robić gdy "zagotuje" się silnik?</h2> <p>Autorem artykułu jest Hubert Pieszak</p> <br /> ...
-
<h2>Czy możemy oszczedzać na paliwie?</h2> <p>Autorem artykułu jest Maciej Rogacki</p> <br /> Czy rosnące c...
-
<h2>Samochód nie pali po deszczu...</h2> <p>Autorem artykułu jest Bartek Płaza</p> <br /> Żadnemu kierowcy...
-
<h2>Nowe, czy używane – dylematy przy zakupie samochodu</h2> <p>Autorem artykułu jest adstone poznan</p> <br /...
-
<h2>Rodzaje doładowania silników. TURBO</h2> <p>Autorem artykułu jest Goguch</p> <br /> Turbo to wydajność,...
-
<h2>Jak zdać za pierwszym razem egzamin na prawo jazdy?</h2> <p>Autorem artykułu jest Michał Kaszta</p> <br /...
-
<h2>Krótka historia CNG czyli trochę inny LPG</h2> <p>Autorem artykułu jest Aleksander Sowa</p> <br /> Mój ...
-
<h2>Czyżbyśmy byli świadkiem kolejnego kryzysu naftowego?</h2> <p>Autorem artykułu jest Lech Baczyński</p> <br ...
-
<h2>Konserwacja motocykla</h2> Jazda na motorze daje niesamowite wrażenia, których nawet u małym stopniu nie może zastąpić samo...
sobota, 20 sierpnia 2011
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz